شعار سال و مسئولیت بازار سرمایه

در بحث افزایش تولید، بهترین و شفاف‌ترین شرایط در بورس اوراق بهادار رفع مشکلات تولید است که در همین راستا نزدیک 800بنگاه لیست شده در بازار سرمایه به صورت شفاف آمار تولید و فروش خود را هر ماه منتشر می کنند.

بازار سرمایه

ناترازی بانک‌ها از کجا نشأت می‌گیرد؟

تنها راهکاری که باعث می‌شود تا مشکل ترازنامه بانک‌ها حل شود، این است که بانک مرکزی برای یک سری اقدامات در جهت کنترل ترازنامه‌های بانکی اقدامات اساسی و نیز تدابیر هوشمندانه برای مقابله با این معضل اتخاذ کند.

بانک

کارآمدسازی نظام بانکی با استقلال بانک مرکزی

استقلال بانک مرکزی امری مهم و حیاتی برای نظام بانکی کشور تلقی می‌شود که با تحقق آن، می توان شاهد شکل گیری نظمی مطلوب در نظام بانکداری و افزایش کارآمدی شبکه بانکی کشور بود.

بانک مرکزی

افزایش ضریب توانگری مالی بیمه سرمد

یکی از افتخارات ما در بیمه سرمد این بوده که در تمام سال‌های فعالیت شرکت، رتبه یک توانگری مالی را کسب کرده‌ایم. در سال‌های اخیر نیز که افتخار حضور در هیات مدیره بیمه سرمد را داشتم، توانستیم با یک برنامه‌ریزی دقیق، ضمن حفظ سطح یک توانگری مالی، ضریب توانگری مالی را نیز افزایش بدهیم.

mojtabakateb

عدالت اجتماعی در صنعت بیمه

همگام شدن با علم روز در صنعت بیمه، نقطه‌ی آغاز پیشرفت این صنعت در کشور ماست. متاسفانه قوانین بیمه در کشور ما تا حد بسیاری قدیمی و از کار افتاده‌اند و این امر معضلات فراوانی را چه برای بیمه گذار و چه برای مردم عزیز به وجود آورده است.

مجتبی کاتب

تکیه زدن بیمه سرمد به جایگاه دوم صنعت بیمه با جهش ۷۰ درصدی/ کاتب: بیمه سایبری سرمد در راه است

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: این شرکت با تکرار دستاورد‌های هفت‌گانه خود، اکنون در میان ۱۰ شرکت برتر صنعت بیمه کشور قرار دارد و به تکیه‌گاه مطمئنی برای مشتریان تبدیل شده است.

مجتبی کاتب

بیمه سرمد پانزده هزار میلیاردی شد

بر اساس بررسی‌های پژوهشکده بیمه، بیمه سرمد در حوزه تبلیغات، هدفمندترین تبلیغات را داشته و از این نظر در جایگاه نخست در میان شرکت‌های بیمه قرار دارد.

بیمه سرمد